من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

عصبانیم

من عصبانی ام از خودم از شکل بودنم از اعتراض نکردن به حکومتی که پر از فریب و کشتار هست من متنفرم از اعتراض نکردن به خفقان، من خودخواه هستم چون فساد گوشه گوشه مملکتم را گرفته و من ساکت نشستم باید اعتراف کنم که من یک ترسو هستم گاهی فکر کردن به زندگی باعث ترس میشه سردرگمی از آینده. من نمیدونم چطور میتونم شجاع باشم من دیگران را مسئول ترس خودم نمیدونم من نمی تونم شعار بدم که چرا بقیه کاری نمی کنند من فقط به این فکر می کنم چرا من کاری نمی کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
یه پسر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:45 ب.ظ https://jangale-asfalt.blogsky.com


واقعا ای کاش کمی همدلی بینمون وجود داشت..
این درد مشترک جدا جدا درمان نمیشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد