من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

کتابی که شاید هیچ وقت نوشته نشه

شاید عجیب باشه ناامیدی از ابتدا

شاید آدم باید برای هدفی که داره  امید داشته باشه

شاید نوشتن برای کسی که فکر می کنه نویسنده است باید یک باید باشه و هزاران شاید دیگه.

وقتی تو به یک سن خاص می‌رسی که میشه اسمشو سن سرازیری دانست حقیقی شدن تصمیم ها، به چیزی شبیه رویا می مونه گرچه نمیتونم کاملا از خودم ناراضی باشم، جوری که ده سال پیش بودم اما نمی تونم زیاد هم امیدوار باشم جوری که 20 سال پیش بودم. دوره های ده ساله، می تونه یک چشم انداز به زندگیم بده می دونم تو ده سال پیش، بیش از ظرفیت یک آدم معمولی چیزهای  جدید یاد گرفتم می دونم سیال بودنم را هنوز حفظ کردم خیلی از چیزها هست که میشه بهش افتخار کرد اما تو 40 سالگی نداشته ها بیشتر به چشم آدم میاد تا داشته ها.

آیا تنهایی که دارم ابدی هست، آیا هیچ وقت کتابی می نویسم آیا هیچ وقت آن جور که دلم می خواد عاشق میشم و خیلی از آیاهای دیگه که تو 40 سالگی من پررنگه. 

می دونم می تونم برای خودم بهانه بیارم که تو ایران زندگی می کنم و هیچ چیز یاری کننده من نبوده اما می دونم همه اینها بهانه است و من هنوز نمی تونم بدون احساس گناه نسبت به استعداد هایی که حداقل فکر می کنم دارم به خودم تو آینه نگاه کنم و احساس نکنم به آنها خیانت کردم احساس نکنم که به زندگیم خیانت کردم و تمام احساس شکست هایی که تو چهل سالگی پر رنگه. 

فردا برام آغاز نوشتن یک کتاب، آغاز روزی نیم ساعت نوشتن 

فردا می تونه آغاز تغییر باشه و شاید هم هیچ وقت این آغاز شروع نشه

نظرات 2 + ارسال نظر
M شنبه 23 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:02 ب.ظ

به من باشه میگم حس و حال آدمها و طرز فکرشونم بیشتر حاصل جبره تا اختیار خودشون ولی چون همین طرز فکر خودش بیشتر ناامید کننده است سعی می کنم زیاد بهش فکر نکنم.
از صمیم قلبم امیدوارم تصمیمی که گرفتید و عملی کنید و پست بعدی درباره ی اون باشه و عنوان این پستم عوض شه همه چیز حتما تغییر می کنه.

تقریبا باهت موافقم ولی باید تو بازی روزگار بازی کرد

ملت بلاگ دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:42 ب.ظ

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
آدرس: melatblog.i r

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد