من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

من نوشت ها

یادداشتهای روزانه ء من

آموزش آنلاین زبان آلمانی

تدریس زبان پلی گلات 

هر کسی شیوه متفاوتی از اندیشیدن داره و هر زبان جدید ,  بودن جدیدی را برای تو به ارمغان میاره و آن زبان پنجره ای میشه برای یک نگاه تازه .


من به زبانهای آلمانی و انگلیسی و فرانسه تسلط دارم و در حدود دو سال هست که در حال یادگیری روسی هستم بصورت مقدماتی با  اسپانیایی , 

استانبولی  و گرجی آشنا هستم و تجربه زبانی من باعث شده به شیوه جدیدی از یادگیری و تدریس برسم . هر کسی که چند زبان بدونه بهتر می تونه 

تدریس کنه چون دنیای زبان یک دنیای به هم پیوسته است و هر زبان دریچه ای به زبان دیگه داره . روش من , روش خاص خودم هست که با بررسی

روش پلی گلات های جهان و دیدن ویدیوها و مکاتبه با آنها شکل گرفته .  پلی گلات ها به یک شیوه زبان را یاد نمی گیرند و تنها قسمت مشترک در آنها 

لذت بردن از زبان و پیوستگی هر روزه است . پلی گلات ها یک استعداد زبان شگفت انگیز ندارند و تنها تفاوتشون با بقیه این هست که هر روزقسمتی از 

زندگیشون به زبان اختصاص میدن و تا زمانی که زنده هستند در حال یادگیریند .

من شیوه های متفاوتی را از تدریس به کار می برم و بر اساس شخصیت زبان آموزم , شیوه تدریس من شکل می گیره 

شما می تونید در اینستاگرام با من در ارتباط باشید  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد